2014/12/02

蒜蓉肉片蒸茄子 (試驗煮紫色茄子皮) - LC 無水蒸法



材料 :

  • 茄子  1條
  • 肉片  100g


肉片調味 :

  • 蒜蓉   3湯匙
  • 乾蔥蓉  2湯匙
  • 薑    2片
  • 酒  1湯匙
  • 蠔油  2湯匙
  • 糖  2茶匙
  • 生抽  1湯匙
  • 老抽  1茶匙
  • 胡椒粉  少許
  • 麻油  少許  
  • 水  2湯匙


做法 :

  1. 肉片洗切,放入調味,醃30分鐘
  2. 茄子,切段,再切開
  3. 煮滾水,分開兩次放入茄子,以隔篩及湯匙,將茄子壓在水中,灼至軟身
  4. 茄子及肉片,拌勻
  5. LC Buffet,排入茄子,中央放上肉片
  6. 大火蒸3分鐘,熄火焗5-8分鐘
  7. 灑上蔥花、辣椒碎

試驗結果 :

  • 將茄子壓在水中,不要可露出水面,接觸空氣,紫色茄子皮效果ok

5 則留言:

  1. 你好, 不好意思寫得不清楚, 今次用的是紅米酒呀

    回覆刪除
  2. ^^ 係我問題呀 , 我第一次入廚,好多野都唔識, 希望多多包容我會不時問蠢問題, 如果平時方便既可否係做法方面講仔細點,謝

    回覆刪除
  3. 想問問 肉片 是否打邊爐那種?

    回覆刪除
  4. 好吖, 我以後寫得詳細D吖, 我兩年前也是一堆堆問題嫁, 煮煮下就好好多了, 我明白你的心情, 我又改善一下吖, 至卡肉片, 我是用打邊爐那種呀

    回覆刪除